Medya Hizmetleri
%100 SSD Hızı
Sınırsız Websitesi Barındırma
Sınırsız Kaynaklar
7/24 Destek
Sosyal medya yönetimi, içeriklerin oluşturulması ve yayınlanmasında, bu içeriklerden sosyal medyada elde edilen etkileşimlerin incelenmesinde, hedef bir müşteri topluluğu oluşturmada, düzenli olarak tüm bu süreçlerin sonuçlarını raporlamada ve analiz etmede isimlendirilen yönetim sürecidir.
İçerik üretimi yapan kişi; olaylara, durumlara ve markalara dışardan bakabilmeli ve bu sayede hedef kitle analizi yapabilmelidir. Üretilen içeriklerin hedef kitleye ulaşması için hedef kitlenin talep ve istekleri ortaya çıkartılmalı ve yine buna karşılık veren fikirler üretilmelidir.lı bilişim hizmetlerinin genel adıdır.
Influencer marketing nedir sorusunun cevabı aslında çok basit. Dilimize etkileyici pazarlama olarak çevrilebilir. Teknik anlamda influencer marketing, Instagram, Youtube gibi büyük kitlelere ulaşmış sosyal medya araçları üzerinde doğal pazarlama stratejisi oluşturmaktır.
İçerik stratejisi (Content Strategy), basılı ya da dijital yayında yer alan içeriklerin planlanması, geliştirilmesi ve yönetilmesi anlamına geliyor. Stratejinizi belirlemek için atmanız gereken ilk adım, işletmenizin / markanızın hedefini belirlemek.
Medya Planlama. Medya Planlama Nedir? “Benim ürünüm ya da markamla ilgili bilgiyi potansiyel tüketicisine ulaştırmamın en iyi yolu nedir?” sorusunun yanıtıdır. Yaratıcı mesajı etkili ve yeterli bir biçimde hedef kitleye ulaştırmak üzere bir plan geliştirmektir.
Monitoring, performansı izlemek, sorunları tanımlamak ve çözmek için uygulamalardan ve altyapı araçlarından veri toplamayı ve analiz etmeyi ifade eder. Bu analiz işlemleri Sistem ve Ağ metriklerini ölçerek hizmetin kullanılabilirliğini ve yanıt verme süresini ölçerek iş kararlarını yönlendirmeyi sağlar.